• Zwroty i reklamacje

Zwroty

UWAGA!!! wkładki i akcesoria ortopedyczne nie podlegają zwrotowi, pozostały asortyment jak najbardziej...

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Obuwie można odesłać (na Swój koszt)

 do paczkomatu
- WAW273M, Warszawa, ul. Lewartowskiego 17

lub automat paczkowy
- DPD PL84068, Warszawa, ul. Aleja Jana Pawła II 61 w bramie wjazdowej
,

nadając w paczkomacie
proszę o podanie e-maila: zdrowastopaobuwie@gmail.com oraz nr telefonu 601 25 36 55,  

lub dowolnie wybranym kurierem na adres ZDROWA STOPA-OBUWIE.CA Anna Trojanowska 00-170 Warszawa, ul. Jana Pawła  II 66.


W zwracanym towarze winno się znajdować: protokół zwrotu, paragon (które to znajdowały się wraz z wysłanym towarem) lub faktura jeśli tak była wystawiana na żądanie klienta, towar nie noszący znamion użytkowania i oryginalne nie zniszczone opakowanie jak i też nr rachunku bankowe lub dane do przekazu pocztowego na który mamy odesłać równowartość zamówienia .



Formularz zwrotu można pobrać poniżej:

Pobierz formularz zwrotu


Równowartość pieniężną za zwracany towar wraz kosztami wysyłki do klienta zwracamy w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy.


UWAGA !!! nie odbieramy paczek wysyłanych na nasz koszt za zaliczeniem pocztowym.
Nie zwracamy za przesyłkę towaru do siedziby firmy.


Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Jana Pawla II 66, 00-170 Warszawa

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zdrowastopaobuwie@gmail.com
- telefonicznie pod nr telefonu + 48 601 253 655 lub  +48 508 147 167 

Zwroty proszę kierować na adres:

Zdrowa Stopa - Obuwie CA
Anna Trojanowska
ul. Jana Pawła II 66
00-170 Warszawa



W celu otrzymania dalszych informacji można kontaktować się pod numerem telefonu +48 601-253-655 lub po przez dział "kontakt".